International Deutschland Österreich Polska

Store Management Programme

Odpowiedzialność już od pierwszego dnia

Najważniejsze Informacjen

Co oferujemy?
  • jedyny w swoim rodzaju program doskonalenia zawodowego, który optymalnie przygotuje Cię do pracy na stanowisku menedżera sklepu w jednym z salonów P&C w Polsce
  • kompleksowe seminaria oraz indywidualne podejście i wsparcie ze strony zespołów ds. sprzedaży i HR
  • po pomyślnym ukończeniu programu rozpoczniesz pracę w P&C bezpośrednio na stanowisku menedżera sklepu

Jakie są nasze oczekiwania?
  • wieloletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, najlepiej w branży tekstylnej, branży produktów szybko zbywalnych (tzw. FMCG) lub w sektorze usługowym
  • pomyślnie ukończone wykształcenie w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, w idealnym przypadku wykształcenie wyższe
  • zamiłowanie do mody i trendów lifestylowych
  • silna orientacja na klienta i realizację najwyższej jakości usług
  • wysoki poziom zdolności interpersonalnych takich jak gotowość do działania, wykazywanie własnej inicjatywy i postawa proaktywna
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego

Data rozpoczęcia:
w dowolnym momencie

Czas trwania:
18 m-cy

Termin składania aplikacji:
min. 3 m-ce przed pożądaną datą rozpoczęcia

Aplikacje:
Store Management Programme w Polsce
Store Management Programme w Rumunii

Osoba kontaktowa:
Corinna Gerl, HR People & Talent Management

Treści

Etap 1: Pierwszych sześć miesięcy to okres intensywnego wdrażania uczestników programu w naszej centrali w Wiedniu oraz w dziale sprzedaży dwóch sklepów P&C na terenie Polski. Na tym etapie zapoznasz się z podstawami pracy w P&C – poznasz nasze sklepy, klientów, branżę oraz samą firmę. Jako przyszły członek kadry kierowniczej nie tylko zdobędziesz obszerną wiedzę na temat zarządzania personelem, ale również wiele nauczysz się o organizacji sprzedaży. Dogłębnie poznasz wszystkie szczegóły, tak aby później złożyły się one w idealną całość. Ponadto w ramach seminariów towarzyszących dowiesz się wiele na temat towaru, relacji z klientami i kolegami z pracy – a być może dowiesz się również czegoś zaskakującego o sobie samym.


Etap 2: Wreszcie naszedł moment, w którym możesz pokazać, na co naprawdę Cię stać. Po raz pierwszy podejmiesz się realizacji odpowiedzialnych zadań i samodzielnie pokierujesz działem sprzedaży: z własnym zespołem, budżetem i własną powierzchnią sprzedaży! Będziesz odpowiedzialny za układanie grafików, motywowanie pracowników oraz ciągłe monitorowanie wyników sprzedaży i obrotów. Do Twoich obowiązków należeć będzie również dobór asortymentu, ekspozycja towaru i przede wszystkim zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta! Twoim zadaniem będzie także dbałość o to, aby każda wizyta w naszym sklepie była dla naszych klientów przyjemnym doświadczeniem.
Jeśli na tym etapie sprawdzisz się w roli kierownika działu, kolejnym krokiem będzie podjęcie pracy na stanowisku menedżera sklepu.


Etap 1:
WDROŻENIC W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ORAZ W CENTRALI P&C W WIEDNIU

Organizacja sprzedaży, visual merchandising, znajomość towaru, zarządzanie personelem, kształtowanie obrotów


6 miesięcy

Etap 2:
STANOWISKO KIEROWNICZE W SPRZEDAŻY


Zarządzanie personelem i rozwój pracowników, sterowanie i nadzorowanie produktywności sprzedaży, kontrola asortymentu, visual merchandising

12 – 18 miesięcy

Rozpocznij karierę jako:
MENEDŻER SLEPU



Posiadając odpowiedzialność za obroty, talent organizacyjny oraz zdolności przywódcze będziesz odpowiedzialny za cały sklep P&C.

Program ramowy




Onboarding, czyli proces adaptacji nowych pracowników, specjalistyczne seminaria, kursy językowe, program doskonalenia zawodowego w Wiedniu, indywidualne podejście i wsparcie ze strony zespołów ds. sprzedaży i HR

Proces rekrutacji

Aplikuj online: prześlij nam swój list motywacyjny, CV oraz odpowiednie dyplomy i świadectwa.

1_sichtung_icons_889243873_2014593890.png

Okres oczekiwania na odpowiedź wynosi ok. 10 dni roboczych.

2_rueckmeldung_icons_557877465_1623379361.png

Rozmowa kwalifikacyjna z rekruterem

3_interview_icons_1120572095_590420518.png

Dzień informacyjny w jednym z naszych sklepów

4_praxistag_icons_2077587122_1513044324.png

Rozmowa kwalifikacyjna z rekruterem i country managerem

5_unternehmensleitung_icons_1210852976_658029349.png

Otrzymanie propozycji umowy

6_vertragsangebot_icons_1434880747_1982332117.png

Często zadawane pytania

Jakie wymagania należy spełnić?

Wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, czerpanie satysfakcji z zarządzania personelem, umiejętności analityczne, wysoki poziom empatii, zdolności przywódcze, orientacja na świadczenie najwyższej jakości usług oraz elastyczność.

Czy czas trwania programu Store Management Programme wynosi dokładnie 18-24 miesięcy?

Tak, zasadniczo program został opracowany, tak aby w ciągu 18-24 miesięcy optymalnie przygotować uczestnika do pracy na stanowisku docelowym. Jednocześnie wspólnie dopasowujemy program do jego indywidualnych potrzeb, uwzględniając przy tym dotychczasowe doświadczenie zawodowe, preferowaną ścieżkę rozwoju oraz wyniki i postępy poczynione w ramach programu. Szczególnie dotychczasowe doświadczenie w handlu oraz wiedza specjalistyczna w danej dziedzinie będą miały decydujący wpływ na indywidualny przebieg programu. Po upływie pierwszych sześciu miesięcy istnieje na przykład możliwość poszerzenia programu o wielotygodniowe ukierunkowane przygotowanie do pierwszej funkcji kierowniczej (kierowanie działem). Zarówno dla nas, jak i dla samego uczestnika priorytetem jest jak najlepsze przygotowanie go do pracy na stanowisku docelowym oraz stworzenie mu możliwości, aby z każdą nową pozycją mógł on w pełni rozwijać swój potencjał.

Czy możliwy jest pobyt zagraniczny?

W ramach programu Store Management Programme pobyt za granicą nie jest przewidziany. Jednak po ukończeniu programu drzwi do kariery w P&C stoją dla Ciebie otworem we wszystkich naszych sklepach. Jedynym warunkiem jest znajomość języka danego kraju. Jeśli planujesz wzbogacić swoją ścieżkę zawodową o pobyt za granicą, możesz liczyć na nasze wsparcie w postaci kursów językowych i treningów międzykulturowych.

Czy będę miał wpływ na wybór lokalizacji?

Zasadniczo od kandydatów oczekujemy wysokiego stopnia elastyczności, również w odniesieniu do lokalizacji. Niestety nie możemy zagwarantować, iż będziesz miał wpływ na jej wybór. Postaramy się jednak uwzględnić Twoje preferencje.

Jakie są szanse na zatrudnienie po ukończeniu programu?

Są one ponadprzeciętnie wysokie! Stanowiska menedżerów sklepów obsadzane są w zależności od zapotrzebowania. Po ukończeniu programu największe szanse na zatrudnienie i rozpoczęcie kariery na tym stanowisku mają osoby osiągające najlepsze wyniki.

Store Manager Program w Peek & Cloppenburg

Nieważne, czy stoisz u progu kariery czy jesteś przyszłym ekspertem: Jeżeli chcesz pracować w branży mody, to dobrze trafiłeś. W Peek & Cloppenburg jako międzynarodowej firmie odzieżowej znajdziesz liczne oferty pracy, które stanowią doskonałą okazję do rozpoczęcia kariery w branży mody. Nasz Store Manager Program ma na celu zapewnienie możliwości dogłębnego zapoznania się ze specyfiką świata mody.

Twoja droga do świata mody

Store Manager Program to program, który procentuje! Dzięki programowi Store Manager Program Twoja kariera w zarządzaniu modą nabierze tempa, a Ty rozpoczniesz pracę w P&C bezpośrednio na stanowisku menedżera sklepu. Przejrzysta struktura programu, pewne stanowisko docelowe oraz indywidualne podejście do uczestników programu sprawią, że Twojej karierze w branży mody nic już nie stanie na przeszkodzie.

Witamy w Peek & Cloppenburg

My w Peek & Cloppenburg wiemy, że najważniejszym ogniwem w naszej firmie są ludzie. To ich pomysły i zaangażowanie są kluczem do naszego sukcesu. Dlatego oferujemy Store Manager Program, który co roku jest szansą na rozpoczęcie kariery dla trzech talentów z Polski i dwóch talentów z Rumunii. W ciągu 18-24 miesięcy nauczysz się wszystkiego, co konieczne, aby pracować w dziale sprzedaży. Program ten to znakomita okazja, aby zapoznać się z najważniejszymi obszarami działalności naszej firmy, wcześnie podejmować odpowiedzialność oraz wykorzystać w praktyce swoją wiedzę fachową. Dodatkowo oferujemy bogaty program ramowy obejmujący ciekawe seminaria, świetne kursy dokształcające, możliwość wymiany doświadczeń z innymi menedżerami sklepów oraz nawiązania kontaktów z osobami związanymi ze światem mody.
Podziel się