International Deutschland Österreich Polska

Kariera w sprzedaży

Kierownik działu

Najważniejsze Informacje

Potrzebujemy ciekawych osobowości do realizacji ambitnych zadań i celów. Szukamy tych pełnych zapału, pewnych siebie, mających odwagę wybierać inne, alternatywne ścieżki. Zależy nam na menedżerach z branży modowej, ale także osobach związanych z usługami.

Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku?
  • Wykazujesz się inicjatywą, lubisz pracować w zespole, jesteś zaangażowany i zmotywowany?
  • Chcesz odnieść sukces zawodowy?
  • Masz doskonałe wyczucie stylu i orientujesz się w obecnych trendach?
  • Dobrze się czujesz w roli lidera, a przy okazji lubisz podejmować wyzwania wspólnie ze swoim zespołem?
Szukamy takiej osoby jak Ty!

Kiedy możesz rozpocząć pracę?
W dowolnym momencie w ciągu roku.
Gdzie będziesz pracował?
W jednym z naszych sklepów.

Do kiedy możesz aplikować?
2–3 miesiące przed wybraną przez Ciebie datą rozpoczęcia pracy.

W jaki sposób możesz aplikować?
Przez formularz aplikacyjny online.

Opiekun projektu:
Magda Tarkowska
Relacja video

Kierownik działu w P&C

Video

Wideo: Wywiad

Ratio Image

Rozmowa

teaser_middle_500x650_interview_departement-manager_kalita_709530612.jpg

Rozmowa z Kalita Agnieszka


Jakie wydarzenie najbardziej wpłynęło na Twoje dotychczasowe życie?

Myślę, że wydarzeniem, które miało bardzo duży wpływ na moje życie było ukończenie kilku kierunków studiów na jednej z najlepszych uczelni w Polsce. Zaowocowało to chęcią dalszego rozwoju i doskonaleniu swoich umiejętności. W trakcie nauki zaczęłam także swoją przygodę z branżą mody, co było dla mnie dużym wyzwaniem, aby pogodzić pracę na cały etat z planem zajęć. Jednak śmiało mogę powiedzieć, że nauczyło mnie to świetnego gospodarownia swoim czasem i wyznaczania sobie piorytetów - zwłaszcza w pracy. Jak również ciągła zmiana miast sprawiła, że jestem elastyczna w tej kwestii, tym samym potrafię szybko przystosowywać sie do otoczenia i utrzymywać z nim dobre relacje.

Dlaczego aplikowałaś do PC?

Z branżą mody jestem związana już od ponad 10 lat, w związku z tym rozglądając się na rynku pracy poszukiwałam firmy międzynarodowej, z bogatym doświadczeniem i tradycją, w której mogłabym dalej rozwijać swoje kompetencje i umiejętności. Niewątpliwie w podjęciu decyzji o aplikacji pomogło mi wiele pozytywnych opinii o Peek Cloppenburg, które umacniały mnie w przekonaniu, że to jest wlaśnie firma dla mnie.

Czy był jakiś szczególny moement, który uswiadomił Cię, że firma P C to firma dla Ciebie?

Już podczas rekrutacji moją uwagę zwróciło indywidualne podejście do pracownika, dzięki któremu mogłam bliżej przyjrzeć się działom, które mnie interesowały i dokonać wyboru swojej ścieżki kariery.
Kolejne momenty, ktore jeszcze bardziej utwierdziły mnie w trafności swojej decyzji to naprawdę bogate pakiety szkoleń i programów rozwojowych. Firma stara sie inwestować w swoich pracowników, niezależnie od etapu kariery na którym sie znajdują.

Co Ci sie podoba w pracy i w Twoich obowiązkach?

W swojej pracy najbardziej doceniam pracę zespołową. Uważam, że dobrzy pracownicy to klucz do sukcesu. Bardzo ważny jest dla mnie rozwój i szkolenie swojego zespołu.
W codziennej pracy, każdy dzień jest inny, każdy przynosi nowe możliwości i wyzwania. Bardzo dużą zaletą mojej pracy jest to, że łączy ona wiele aspektów, które są mi bliskie tj: kreatywność, pracę zespołową, szkolenie pracowników, analizę raportów, pracę z produktem, ale daje także mozliwość wyznaczania sobie coraz to nowych celów i szybkiej oceny efektów swojej pracy. Dzięki pracy z towarem ( istnieje mozliwość wymiany towaru między sklepami, czyli odesłanie tego co mi się nie sprzedaje i ściągnięcie towaru który jest potencjałem) mam realny wpływ na wyniki sprzedażowe swojego działu.
Codzienna praca na sali sprzedaży daje mi dużą satysfakcję, także poprzez kontakt z klientem i wzajemną motywację do osiagania celów sprzedażowych.

W jaki sposob firma P C przyczyniła sie do Twojego rozwoju?

Firma P C przyczyniła się do mojego rozwoju w głównej mierze poprzez szkolenia, w których mogłam uczestniczyć. Jako nowy kierownik działu miałam możliwość odbycia różnorodnych bloków szkoleniowych w Wiedniu. Dodatkowo aktualnie uczestniczę w progrmie szkoleniowym Management Development Program, który daje mi mozliwość poznania swoich mocnych i słabych stron.
Myślę także, że firma P C jako pracodawca bardzo wspiera swoich pracowników w realizowaniu swojej scieżki kariery.

Jakie są Twoje cele zawodowe?

Moim celem jest ciągly rozwój i doskonalenie swoich kompetencji. W przyszlości chciałabym zostać Store Managerem, który stworzy swoim pracownikom takie środowisko pracy, w którym bedą oni mogli nie tylko realizować swoje pasje, ale także dzięki nim bedą realizowali cele firmy. Moim zadaniem jako menagera jest rozwój swoich pracowników i ich support w codziennej pracy!
Drugim bardzo ważnym dla mnie celem jest nauka jezyka niemieckiego, co pozwoli mi na płynną komunikację w naszej firmie.

Jakiej rady udzieliłabyś nowym pracownikom?

Jeżeli macie pasję do mody, lubicie pracę z ludzmi i szukacie ciekawej, dającej rozwój pracy w międzynarodowym środowisku to P C jest wlaśnie firmą dla Ciebie! Nie zastanawiaj się dłużej tylko już dziś zadbaj o swój rozwój!
teaser_middle_500x650_interview_departement-manager_bork_903530535.jpg

Rozmowa z Martyna Bork


Jakie wydarzenie najbardziej wpłynęło na Twoje dotychczasowe życie?

W zeszłym roku zdecydowałam się na relokację z Gdańska do Łodzi. To wydarzenie bardzo zmieniło moje dotychczasowe życie. Udowodniłam sobię, że potrafię łatwo adaptować się do nowych sytuacji. Wykorzystałam ten czas, by rozwijać swoje zainteresowania i lepiej poznać tę część Polski. Rok spędzony w Łodzi był dla mnie niesamowitą i niezapomnianą przygodą.

Dlaczego aplikowałaś do P&C?

Kiedy zdecydowałam, że chcę pracować w modzie szukałam firmy, która sprzedaje coś więcej niż tylko ubrania i jednocześnie zapewnia swoim pracownikom dużo możliwości do rozwoju. Właśnie w ten sposób postrzegałam firmę P&C w momencie składania swojej aplikacji. Po trzech latach pracy mogę potwierdzić, że P&C oferuje swoim pracownikom miejsce pracy, w którym można się ciągle doskonalić i poszerzać swoje horyzonty.

Czy był jakiś szczególny moment, który uświadomił Ci, że P&C to firma dla Ciebie?

Bardzo szybko zdałam sobie sprawę, że P&C to firma dla mnie, bo już po kilku tygodniach pracy. Gdy zapoznałam się z obowiązkami na swoim stanowisku i oswoiłam się z nowym miejscem pracy poczułam, że jestem we właściwym miejscu. Każdy dzień pracy w P&C jest inny, pozbawiony rutyny, a właśnie to lubię w tej firmie najbardziej.

Co Ci się podoba w pracy i w Twoich obowiązkach?

Moja praca nigdy mi się nie nudzi, ponieważ codziennie jest inna. Każda dostawa, klient czy pracownik wprowadza do mojej pracy nowe wyzwania, którym trzeba sprostać i nowe decyzje, które trzeba podjąć. Jako kierownik działu mam duży wpływ na to, co będę sprzedawać i w jaki sposób to zaprezentuje. Jest to zarazem wymagająca, jak i ekscytująca praca.

W jaki sposób firma P&C przyczyniła się do Twojego rozwoju?

Od początku zatrudnienia w firmie brałam udział w licznych szkolenia i kursach pozwalających doskonalić moje umiejętności managerskie i leaderskie. Z kolei podczas codziennej pracy na dziale dostawaje stałe wsparcie ze strony moich przełożonych i kolegów. Dzięki temu zyskałam dużą pewność siebie i świadomość bycia ważną częścią tej międzynarodowej firmy.

Jakie są Twoje cele zawodowe?

W ciągu najbliższego roku chciałabym nauczyć się języka niemieckiego, który jest bardzo przydatny w naszej firmie. Chciałabym sprawdzić się jako Storemanager w jednym z naszych sklepów. Posiadanie większej odpowiedzialności i szerszego zakresu obowiązków jest dla mnie ogromnym wyzwaniem.

Jakiej rady udzieliłabyś nowym pracownikom?

Jeśli masz prawdziwą pasję do pracy w modzie i nie boisz się podejmować wyzwań to P&C jest odpowiednim miejscem dla Ciebie. Bądź zawsze sobą, a osiągniesz sukces.

Najczęściej Zadawane Pytania

Jakie kwalifikacje powinienem posiadać, aby pracować w sprzedaży?

Posiadasz doświadczenie na stanowisku menedżerskim w sprzedaży, najlepiej w handlu detalicznym odzieżą? Zajmowałeś się nadzorem nad obrotami i zatrudnieniem? Masz zmysł estetyczny i dobre wyczucie stylu? Jesteś osobą zaangażowaną, dynamiczną i ambitną? Umiesz samodzielnie realizować powierzone zadania? Szukamy takiej osoby jak Ty!

Jak wyglądają szkolenia firmowe?

Szkolenia trwają od 4 do 6 miesięcy. W tym czasie zostaniesz przygotowany do objęcia funkcji kierownika działu w jednym z naszych sklepów. Wykonując nowe zadania, będziesz rozwijał swoje kompetencje i przejmował coraz większą odpowiedzialność. Równocześnie przejdziesz szkolenie w ramach kursów modułowych prowadzonych w języku angielskim w naszej centrali w Wiedniu lub Düsseldorfie. Po zakończeniu okresu szkoleniowego będziesz odpowiedzialny za dział sprzedaży.

Jakie będę miał możliwości rozwoju?

P&C dopasowuje indywidualnie ścieżkę rozwoju w zależności od Twoich preferencji. Rozpoczniesz pracę na stanowisku kierownika działu, później możesz na przykład kontynuować karierę jako retail buyer lub menedżer sklepu w swoim kraju. Jeżeli jesteś otwarty na relokację, w naszych sklepach za granicą czekają na Ciebie nowe możliwości.

Czy możliwa jest relokacja za granicę?

Oczywiście, jeżeli chcesz pracować za granicą i posiadasz odpowiednie kwalifikacje językowe, uwzględnimy to w Twoim planie rozwoju. Zapewnimy Ci również wsparcie w formie kursów językowych oraz szkoleń dotyczących kultury danego kraju.
Jesteś osobą asertywną i posiadasz doświadczenie zawodowe w branży modowej? Szukasz pracy, w której masz szansę na szybki awans i możesz liczyć na sprawiedliwe wynagrodzenie? W P&C cały czas poszukujemy odpowiedzialnych profesjonalistów otwartych na codzienne wyzwania, jakie niesie za sobą kierowanie zespołem. Jeśli jesteś zainteresowany, zapraszamy do składania aplikacji drogą mailową lub za pośrednictwem formularza online.

Praca w dziale sprzedaży w Peek & Cloppenburg

Skończyłeś swoją edukację? Jesteś zmotywowany? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej lub w innej pokrewnej branży związanej z modą? Na pewno odnajdziesz się w firmie P&C! Szukamy osób takich jak Ty – z dyplomem ukończenia studiów wyższych, pełnych zapału do pracy, które potrafią efektywnie i samodzielnie wykonywać powierzone im zadania.

W każdej chwili możesz aplikować na następujące stanowiska w sprzedaży detalicznej:

  • zastępca kierownika działu,
  • kierownik działu,
  • menedżer sklepu.

Perspektywy kariery w P&C

Nieważne, jak wysokie stanowisko obejmiesz dołączając do naszej firmy. W Peek & Cloppenburg zawsze możesz wspiąć się wyżej. Zapewniamy stabilne zatrudnienie, ponadprzeciętne wynagrodzenie oraz możliwość kreowania kariery według własnego uznania. Masz szansę zmierzyć się z różnymi zadaniami i jednocześnie pomóc firmie w osiągnięciu sukcesu, wykorzystując swoje mocne strony. Praca na stanowisku country managera w krajach Europy Środkowo-Wschodniej to zaledwie jedna z wielu ścieżek, jaką możesz obrać.

Prowadzimy następujące kursy doszkalające:
  • od 6 do 8 tygodni dla zastępcy kierownika działu,
  • od 12 do 16 tygodni dla kierownika działu,
  • 6 miesięcy dla menedżera sklepu.

Zapewniamy, że po odbyciu kursu obejmiesz odpowiedzialną funkcję w jednym z naszych sklepów na terenie Europy Środkowo-Wschodniej lub w centrali Peek & Cloppenburg w Wiedniu.
Podziel się