International Deutschland Österreich Polska

Kariera w sprzedaży

Menedżer sklepu

Najważniejsze Informacje

Masz wysokie oczekiwania wobec siebie i swojej pracy? To dobrze.
Pełniąc funkcję menedżera, przejmiesz odpowiedzialność za jeden z naszych sklepów.
Umiesz analitycznie myśleć? Liczby nie mają przed Tobą tajemnic? Poszukujemy profesjonalistów z doświadczeniem, którzy lubią pracę z ludźmi i pasjonują się modą.

Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Posiadasz wykształcenie wyższe oraz doświadczenie na stanowisku menedżerskim w sektorze usług?
  • Zdobyłeś doświadczenie w kierowaniu i zarządzaniu ludźmi?
  • Znasz lokalny rynek handlu detalicznego odzieżą?
  • Zasady visual merchandisingu nie są Ci obce?
  • Uwielbiasz języki obce? Bez problemów posługujesz się angielskim i niemieckim?
Kiedy możesz rozpocząć pracę?
Razem ustalimy termin.

Gdzie będziesz pracował?
W jednym z naszych sklepów.
Do kiedy możesz aplikować?
4–5 miesięcy przed planowaną datą rozpoczęcia pracy.

W jaki sposób złożyć aplikację?
Online lub drogą mailową.

Opiekun projektu:
Behija Karup
Relacja video

Menedżer sklepu w P&C

Video

Wideo: Wywiad

Ratio Image

Najczęściej Zadawane Pytania

Jakie powinienem posiadać kwalifikacje/zainteresowania?

Potrafisz kierować i zarządzać ludźmi? Masz wiedzę na temat lokalnego rynku handlu detalicznego odzieżą? Znasz konkurencję i ogólne trendy lifestylowe? Zasady visual merchandisingu nie są Ci obce? Biegle posługujesz się językiem niemieckim i angielskim?
Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym – najlepiej ekonomicznym. Zależy nam na doświadczeniu na stanowisku menedżerskim w sektorze usług, sprzedaży detalicznej lub w branży modowej. Ważny jest dla nas profesjonalny wizerunek pracownika, łatwość nawiązywania kontaktów, analityczne myślenie oraz zdolności organizacyjne.

Jak wyglądają szkolenia firmowe?

Szkolenie potrwa sześć miesięcy. Zostaniesz przygotowany do pracy w naszych sklepach zarówno na rynku polskim, jak i za granicą.
Powierzymy Ci nowe zadania, a w trakcie ich wykonywania rozwiniesz swoje kompetencje. Równolegle przejdziesz szkolenie w ramach kursów modułowych prowadzonych w języku niemieckim w naszej centrali w Wiedniu lub w Düsseldorfie. Po zakończeniu okresu szkoleniowego przejmiesz odpowiedzialność za wybrany sklep.

Jakie będę miał możliwości rozwoju?

Rozpoczniesz pracę jako menedżer sklepu. Stanowisko to otworzy przed Tobą nowe możliwości. Możesz zostać dyrektorem sklepu, a w dłuższej perspektywie country managerem. Jeżeli myślisz o pracy w innym kraju, mamy dla Ciebie wiele atrakcyjnych ofert w placówkach zagranicznych P&C.

Czy możliwa jest relokacja za granicę?

Oczywiście, jeżeli chcesz pracować za granicą i posiadasz odpowiednie kwalifikacje językowe, uwzględnimy to w Twoim planie rozwoju. Zapewnimy Ci również wsparcie w formie kursów językowych oraz szkoleń dotyczących kultury danego kraju.

Jak wygląda proces rekrutacji?

Chcemy Cię bliżej poznać i jednocześnie dać Ci możliwość, abyś Ty poznał nas. Opracowaliśmy proces rekrutacji składający się z 4–5 etapów, dlatego dokumenty aplikacyjne najlepiej składać na 4–5 miesięcy przed wybranym przez Ciebie terminem rozpoczęcia pracy.

Proces rekrutacyjny składa się z następujących etapów:

  • rozmowa z panią Behija Karup, szefem działu HR (Head of HR People & Talent Management Sales);
  • zapoznanie się z działalnością firmy, w tym spotkanie z przyszłymi kolegami z pracy;
  • rozmowa z bezpośrednim przełożonym;
  • spotkanie z zarządem;
  • testy kompetencyjne.
Jesteś osobą asertywną i posiadasz doświadczenie zawodowe w branży modowej? Szukasz pracy, w której masz szansę na szybki awans i możesz liczyć na sprawiedliwe wynagrodzenie? W P&C cały czas poszukujemy odpowiedzialnych profesjonalistów otwartych na codzienne wyzwania, jakie niesie za sobą kierowanie zespołem. Jeśli jesteś zainteresowany, zapraszamy do składania aplikacji drogą mailową lub za pośrednictwem formularza online.

Praca w dziale sprzedaży w Peek & Cloppenburg

Skończyłeś swoją edukację? Jesteś zmotywowany? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej lub w innej pokrewnej branży związanej z modą? Na pewno odnajdziesz się w firmie P&C! Szukamy osób takich jak Ty – z dyplomem ukończenia studiów wyższych, pełnych zapału do pracy, które potrafią efektywnie i samodzielnie wykonywać powierzone im zadania.

W każdej chwili możesz aplikować na następujące stanowiska w sprzedaży detalicznej:

  • zastępca kierownika działu,
  • kierownik działu,
  • menedżer sklepu.

Perspektywy kariery w P&C

Nieważne, jak wysokie stanowisko obejmiesz dołączając do naszej firmy. W Peek & Cloppenburg zawsze możesz wspiąć się wyżej. Zapewniamy stabilne zatrudnienie, ponadprzeciętne wynagrodzenie oraz możliwość kreowania kariery według własnego uznania. Masz szansę zmierzyć się z różnymi zadaniami i jednocześnie pomóc firmie w osiągnięciu sukcesu, wykorzystując swoje mocne strony. Praca na stanowisku country managera w krajach Europy Środkowo-Wschodniej to zaledwie jedna z wielu ścieżek, jaką możesz obrać.

Prowadzimy następujące kursy doszkalające:
  • od 6 do 8 tygodni dla zastępcy kierownika działu,
  • od 12 do 16 tygodni dla kierownika działu,
  • 6 miesięcy dla menedżera sklepu.

Zapewniamy, że po odbyciu kursu obejmiesz odpowiedzialną funkcję w jednym z naszych sklepów na terenie Europy Środkowo-Wschodniej lub w centrali Peek & Cloppenburg w Wiedniu.
Podziel się