Kierownik Działu Sprze­daży

Czy jesteś gotowy połączyć swoją pasję do mody i zdolności przywódcze? Jako kierownik działu w P&C nie tylko przejmiesz zarządzanie swoim działem, ale także będziesz aktywnie rozwijać swój zespół i tworzyć niezapomniane doświadczenia zakupowe dla naszych klientów. Będziesz doskonale przygotowany do swojej roli dzięki intensywnemu szkoleniu w miejscu pracy. Niezależnie od tego, czy chodzi o obsługę klienta, planowanie asortymentu czy promowanie talentów - tutaj zależy nam na Twoim zdaniu.

W skrócie

Warunek konieczny

Entuzjazm dla mody

Doświadczenie w handlu detalicznym, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne i organizacyjne.

Data rozpoczęcia pracy

Po uzgod­nieniu

Lokalizacje

12 sklepów P&C

Szczecin, Wrocław, Katowice, Gdańsk, Łódź, Kraków, Kielce, Warszawa


 

Ustawienia

Rekrutacja

Pełny etat

Formularz zgłoszeniowy

Online

do wybranego sklepu

Osoba do kontaktu

Kamila Charuta

Rekrutacja i Active Sourcing Retail

Więcej niż tylko praca

Czego możesz oczekiwać

Leadership: Spoczywa na Tobie bezpośrednia odpowiedzialność za zespół i rozwój pracowników. Tworzysz pozytywną atmosferę w pracy oraz dbasz o świetny start i szybką aklimatyzację nowych członków zespołu.

 

Odpowiedzialność: Przejmujesz odpowiedzialność za zarządzanie i sprzedaż w danym dziale. W związku z tym stale analizujesz asortyment, także pod kątem organizacji przestrzeni sklepowej, zgodnie z naszymi wytycznymi Visual Merchandisingu, aby osiągnąć cele sprzedażowe.

 

Współpraca z kierownictwem: Ściśle współpracujesz z kierownictwem sklepu i aktywnie dzielisz się swoimi pomysłami.

 

Tworzenie pozytywnego wrażenia podczas zakupów: Dzięki swojemu przyjaznemu nastawieniu aktywnie podchodzisz do naszych klientów i upewniasz się, że mają wspaniałe wrażenia z zakupów i czują się mile widziani i dobrze poinformowani.

 

Creating Memories: W P&C sprzedajemy nie tylko ubrania. Pomagasz naszym klientom zmieniać chwile we wspomnienia, ponieważ każdy produkt opowiada własną historię.

Co przynosisz ze sobą

Twoje mocne strony: Wyróżniasz się orientacją na klienta, otwartością, dobrą organizacją pracy oraz wykazujesz inicjatywę i zaangażowanie.

 

Twoje zainteresowania: Lubisz pracować w zespole i wiesz, jak go motywować. Potrafisz analizować wskaźniki sprzedaży i podejmować na ich podstawie określone działania.

 

Zamiłowanie do mody: Dzięki Twojemu wyczuciu stylu i znajomości trendów sprawisz, że nasi klienci poczują się dobrze poinformowani i będą mogli zawsze zwrócić się do Ciebie o poradę.

 

Twoje doświadczenie: Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w retailu lub innej branży usługowej.

 

Znajomość języków: Dobra znajomość języka angielskiego – język niemiecki będzie dodatkowym atutem.

Twoje miejsce pracy

Jako kierownik działu będziesz pracować w jednym z naszych 12 sklepów w Polsce. Znajdź najbliższy sklep lub odpowiednie stanowisko już teraz.

Ein Mann und eine Frau stehen lächelnd vor einem grauen Hintergrund.

Twoje benefity

Oferujemy Ci więcej: Czekają na Ciebie nie tylko ekscytujące zadania, ale także szeroki wachlarz korzyści. Tutaj znajdziesz niektóre z naszych pakietów dla pracowników Peek & Cloppenburg:

25% zniżki na zakupy

Będąc częścią naszego zespołu, możesz nie tylko doświadczyć radości z mody, ale także skorzystać z naszej 25% zniżki dla pracowników Family & Friends, która dotyczy zarówno Ciebie, jak i Twojej rodziny i przyjaciół. W P&C zakupy stają się podwójną przyjemnością.

Premia świąteczna i sprze­dażowa

Wyniki, które się opłacają: dzięki naszej premii sprzedażowej za sukcesy i premii świątecznej jako podziękowaniu na koniec roku, nagradzamy Twoje zaangażowanie podwójnie.

Zdrowie & Well-Being

W P&C promujemy nie tylko Twoją karierę, ale także dobre samopoczucie - dlatego jako pracownik korzystasz z prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego. Oferujemy również wiele dodatkowych programów, od biegów firmowych po nasze dni dla zdrowia bezpośrednio w sklepach.

Przed­płacona karta lunchowa

Dla małych i dużych łakomczuchów: Wspieramy Cię dodatkiem na posiłki, abyś był dobrze odżywiony i pełen energii przez cały dzień.

 

Zadania i możli­wości awansu

Możesz spodziewać się nie tylko szerokiego wachlarza możliwości rozwoju kariery, ale także szansy na szybkie przejęcie odpowiedzialności i wykorzystanie swoich mocnych stron. Rozwijaj swój potencjał w środowisku, które promuje rozwój osobisty i daje Ci przestrzeń do aktywnego kształtowania swojej przyszłości.

... i wiele więcej

Możliwości

Dołączenie do Peek & Cloppenburg może być początkiem czegoś wielkiego. Kiedy już doświadczysz z nami dynamiki, ducha zespołu i radości z mody, istnieje wiele sposobów, abyś rozwijał się z nami w przyszłości: sam decydujesz, ile odpowiedzialności chcesz wziąć na siebie i jesteś odpowiednio przygotowany do pracy na swoim stanowisku dzięki specjalnym szkoleniom.

Eine Frau sitzt auf einem Hocker, neben ihr stehen zwei Männer und sie lachen.

General Sales Manager

Jako General Sales Manager pełnisz rolę niezależnego menedżera w firmie, ponosząc kompleksową odpowiedzialność za całą organizację sprzedaży. Nie tylko przewodzisz swojemu zespołowi poprzez analizę danych sprzedażowych i planowanie strategiczne, ale także inspirujesz i motywujesz ich jako wzór do naśladowania. Dzięki swojemu zrozumieniu rynku, zaangażowaniu w najwyższej jakości obsługę klienta i dążeniu do prowadzenia zespołu do osiągnięcia maksymalnej wydajności, będziesz odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu historii sukcesu swojego sklepu.

Proces rekrutacji

1.

Po otrzymaniu i przeanalizowaniu Twojego CV skontaktujemy się z Tobą w ciągu 10 dni roboczych.

2.

Jeśli Twoja aplikacja zrobi na nas wrażenie, zaprosimy Cię na wirtualną rozmowę kwalifikacyjną z naszymi rekruterami, abyśmy mogli się lepiej poznać.

3. 

Podczas dnia praktycznego w jednym z naszych sklepów uzyskasz interesujący pogląd na swój przyszły dzień pracy i lepiej poznasz kierownictwo, swoich kolegów i nas jako pracodawcę.

4.

Po pomyślnym zakończeniu wszystkich etapów otrzymasz od nas ofertę pracy i będziemy z niecierpliwością czekać na powitanie Cię w zespole.

Inne stanowiska pracy

Visual Merchandiser

Dowiedz się więcej
Ein Mann und eine Frau sitzen Rücken an Rücken und lachen.

Pracownik działu sprzedaży i kas

Dowiedz się więcej

Zastępca kierownika działu sprzedaży

Dowiedz się więcej

Często zadawane pytania

Czy masz dodatkowe pytania dotyczące dołączenia do nas jako kierownik działu lub chciałbyś dowiedzieć się więcej o możliwościach pracy u nas? Prosimy o kontakt z naszym zespołem.

Jakie mam możliwości dalszego rozwoju w obszarze sprzedaży?

Odkryj swój potencjał w sprzedaży dzięki naszym dostosowanym możliwościom szkoleniowym! Otwieramy przed Tobą wiele ekscytujących perspektyw, od zastępcy kierownika działu po kierownika całego działu lub kierownika jednego z naszych sklepów; zawsze ściśle dopasowanych do Twoich osobistych celów i umiejętności. Oznacza to, że możesz rozwinąć się do następnego stanowiska jako menedżer lub kontynuować szkolenie jako specjalista w swojej dziedzinie i poszerzyć fachową wiedzę. Jesteśmy po Twojej stronie, aby rozwijać Twoje talenty i oferować Ci szeroki wachlarz możliwości rozwoju w dynamicznym środowisku pracy.

Jakie kwalifikacje/zainteresowania powinienem/powinnam posiadać?

Jako kierownik działu powinieneś lubić pracę w zespole i entuzjastycznie podchodzić do mody. Niezależnie od tego, czy masz doświadczenie w branży, czy dopiero zaczynasz karierę - liczy się Twoje zaangażowanie i otwartość. Jesteś zorientowany na usługi, zachowujesz kontrolę nawet w burzliwych momentach i lubisz analizować dane sprzedażowe i wyciągać z nich wnioski. Jeśli lubisz brać na siebie odpowiedzialność, motywować zespół i inspirować naszych klientów, to jesteś we właściwym miejscu.

Jak elastycznie mogę organizować swoje godziny pracy i czy muszę pracować w każdy weekend?

Z nami masz możliwość zorganizowania godzin pracy całkowicie zgodnie ze swoimi potrzebami. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie, które idealnie pasuje do Twojego życia i elastycznie zorganizujemy Twój miesięczny plan pracy. Co miesiąc otrzymujesz również cały weekend wolny. Dzięki temu masz wystarczająco dużo czasu na relaks i robienie rzeczy, które są dla Ciebie ważne!

Czy mogę rozpocząć pracę w P&C jako osoba rozpoczynająca karierę?

Tak, oczywiście, że możesz rozpocząć pracę w P&C jako osoba bez wcześniejszego doświadczenia w retailu. Najważniejsza jest dla nas Twoja pasja do mody, umiejętności komunikacyjne i orientacja na obsługę klienta. Jeśli lubisz doradzać naszym klientom, lubisz pracować w zespole i masz oko do trendów, to jesteś we właściwym miejscu.

Jak przebiega proces wdrożenia w dziale sprzedaży?

Proces wdrożenia rozpoczyna się jeszcze przed pierwszym dniem pracy. Dbamy o to, abyś rozpoczął swoją nową rolę dobrze przygotowany, przekazując Ci z wyprzedzeniem ważne informacje i spersonalizowany plan szkoleń. Faza wprowadzająca będzie charakteryzować się konstruktywnymi sesjami feedbacku, inspirującymi wydarzeniami integracyjnymi i ukierunkowanymi szkoleniami zaprojektowanymi specjalnie w celu integracji z naszym zespołem. Nasz proces wdrażania ma na celu zagwarantowanie Ci świetnego startu i zapewnienie, że będziesz mógł w pełni wykorzystać swój potencjał w nowej roli.

Twoja osoba kontaktowa

Kamila Charuta

Rekrutacja na stanowiska kierownicze w Retailu

Skontaktuj się teraz

Let's create the future of retail. Together?

Z niecierpliwością czekamy na Twoją aplikację i możliwość poznania Cię bliżej. Aplikuj szybko i łatwo online na naszym portalu kariery.