Pracownik działu sprze­daży i kas 

Jako pracownik działu sprzedaży i kas jesteś zarówno doradcą modowym, jak i trendsetterem. Dzięki swojej wiedzy i znajomości trendów doradzasz naszym klientom i sprawiasz, że każdy zakup jest wyjątkowym doświadczeniem, a Twoja uprzejmość przy kasie zapewnia jego idealne zakończenie. Niezależnie od tego, czy pracujesz w pełnym wymiarze godzin, w niepełnym wymiarze godzin - z nami możesz przekształcić swoją pasję do mody w karierę i jednocześnie rozwijać się razem z zespołem. 

W skrócie

Warunek konieczny

Entuzjazm dla mody

Zorientowanie na klienta i obsługę, umiejętność pracy w zespole, charyzma

Data rozpoczęcia pracy

Do uzgod­nienia

Lokalizacje

12 sklepów P&C

Szcezecin, Wroclaw, Katowice, Gdańsk, Łódź, Kraków, Kielce, Warszawa

Rekrutacja

Pełny/ niepełny etat

Formularz zgłoszeniowy

Online

do wybranego sklepu

Osoba kontaktowa

General Sales Manager

wybranego sklepu

Więcej niż tylko praca

Czego możesz oczekiwać

Creating Memories: W P&C sprzedajemy nie tylko ubrania. Pomagasz naszym klientom zmieniać chwile we wspomnienia, ponieważ każdy produkt opowiada własną historię.

 

Pozytywne wrażenia podczas zakupów: Dzięki swojemu przyjaznemu nastawieniu aktywnie podchodzisz do naszych klientów i upewniasz się, że mają wspaniałe wrażenia z zakupów i czują się mile widziani i dobrze poinformowani. 

 

Promowanie sprzedaży: Wspierasz nas w działaniach promujących sprzedaż i pomagasz nam osiągać cele. 

 

Przygotowanie sprzedaży: Będziesz odpowiedzialny za przygotowanie i prowadzenie sprzedaży, upewniając się, że wszystko przebiega sprawnie. 

 

Prezentacja asortymentu: Dbając o szczegóły, zapewniasz, że nasze produkty są zawsze prezentowane w zachęcający i optymalny sposób. 

 

Idealne zakończenie: Dzięki swojej otwartości będziesz witać naszych klientów w przyjazny sposób przy kasie i dbać o to, by zakup został perfekcyjnie sfinalizowany. Obejmuje to nie tylko przygotowanie produktów, ale także oferowanie opakowań i toreb na prezenty. 

 

Obsługa kasowa: Przejmujesz proces płatności i zapewniasz sprawną procedurę kasową. Będziesz dbać o przestrzeganie naszych wewnętrznych standardów i informować naszych klientów o promocjach i korzyściach płynących z naszej karty stałego klienta. 

 

Punkty obsługi klienta: Jako centralny punkt kontaktowy zajmujesz się zwrotami i zapewniasz optymalną obsługę naszych usług omnichannel, takich jak wydawanie paczek online lub rezerwacje. 

Co przynosisz ze sobą

Twoje doświadczenie: Doświadczenie w handlu detalicznym lub innej branży usługowej (mile widziane).

 

Twoje mocne strony: Wyróżniasz się orientacją na klienta, otwartością, dobrą organizacją pracy oraz wykazujesz inicjatywę i zaangażowanie.

 

Zamiłowanie do mody: Dzięki Twojemu wyczuciu stylu i znajomości trendów sprawisz, że nasi klienci poczują się dobrze poinformowani i będą mogli zawsze zwrócić się do Ciebie o poradę. 

Twoje miejsce pracy

Jako pracownik działu sprzedaży i kas będziesz pracować w jednym z naszych 12 sklepów w Polsce. Znajdź najbliższy sklep lub odpowiednie stanowisko już teraz.

Eine Frau mit langen Haaren und grünem Rollkragenpullover steht lächeln im Geschäft zwischen zwei Tischen. Im Hintergrund sind noch mehr Klamotten zu sehen.

Twoje benefity

Oferujemy Ci więcej: Czekają na Ciebie nie tylko ekscytujące zadania, ale także szeroki wachlarz korzyści. Tutaj znajdziesz niektóre z naszych pakietów dla pracowników Peek & Cloppenburg:

25% zniżki na zakupy

Będąc częścią naszego zespołu, możesz nie tylko doświadczyć radości z mody, ale także skorzystać z naszej 25% zniżki dla pracowników Family & Friends, która dotyczy zarówno Ciebie, jak i Twojej rodziny i przyjaciół. W P&C zakupy stają się podwójną przyjemnością.

Premia świąteczna i sprze­dażowa

Wyniki, które się opłacają: dzięki naszej premii sprzedażowej za sukcesy i premii świątecznej jako podziękowaniu na koniec roku, nagradzamy Twoje zaangażowanie podwójnie.

Zdrowie & Well-Being

W P&C promujemy nie tylko Twoją karierę, ale także dobre samopoczucie - dlatego jako pracownik korzystasz z prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego. Oferujemy również wiele dodatkowych programów, od biegów firmowych po nasze dni dla zdrowia bezpośrednio w sklepach.

Przed­płacona karta lunchowa

Dla małych i dużych łakomczuchów: Wspieramy Cię dodatkiem na posiłki, abyś był dobrze odżywiony i pełen energii przez cały dzień.

 

Zadania i możli­wości awansu

Możesz spodziewać się nie tylko szerokiego wachlarza możliwości rozwoju kariery, ale także szansy na szybkie przejęcie odpowiedzialności i wykorzystanie swoich mocnych stron. Rozwijaj swój potencjał w środowisku, które promuje rozwój osobisty i daje Ci przestrzeń do aktywnego kształtowania swojej przyszłości.

... i wiele więcej

Możliwości

Dołączenie do Peek & Cloppenburg może być początkiem czegoś wielkiego. Kiedy już doświadczysz z nami dynamiki, ducha zespołu i radości z mody, istnieje wiele sposobów, abyś rozwijał się z nami w przyszłości: sam decydujesz, ile odpowiedzialności chcesz wziąć na siebie i jesteś odpowiednio przygotowany do pracy na swoim stanowisku dzięki specjalnym szkoleniom.

Zastępca kierownika działu

Jako zastępca kierownika działu zostaniesz możesz przygotować się do objęcia pierwszego stanowiska kierowniczego. W ramach 3-miesięcznego programu szkolenia w miejscu pracy będziesz rozwijać się wraz z wykonywaniem swoich zadań i przejmować coraz większą odpowiedzialność za obszar sprzedaży. Po pomyślnym ukończeniu programu wprowadzającego będziesz ściśle współpracować ze swoim zespołem, kierownikiem działu i kierownikiem sklepu. 

Dowiedz się więcej
Ein Mann und eine Frau lachen.

Kierownik działu

Jako kierownik działu jesteś odpowiedzialny za kierowanie zespołem i wybranym działem w jednym z naszych sklepów. Twoja rola jest zróżnicowana i obejmuje obsługę klienta, analizę asortymentu oraz zarządzanie produktami i obszarami sprzedaży. Będziesz wspierać swój zespół, promować jego talenty i wspólnie z nim osiągać najlepsze wyniki i sukcesy. Będziesz optymalnie przygotowany do swoich zadań dzięki intensywnemu szkoleniu w miejscu pracy.

Dowiedz się więcej

Proces rekrutacji

1.

Po otrzymaniu i przeanalizowaniu Twojego CV skontaktujemy się z Tobą w ciągu 5 dni roboczych.

2.

Jeśli Twoja aplikacja nas przekona, zaprosimy Cię na osobistą rozmowę z kierownikiem sklepu, abyśmy mogli się lepiej poznać. Dodatkowo będziesz miał okazję zobaczyć jak wygląda dzień pracy u nas.

3.

Po pomyślnym zakończeniu wszystkich etapów otrzymasz od nas ofertę pracy i będziemy z niecierpliwością czekać na powitanie Cię w zespole.

Inne stanowiska pracy

Zastępca kierownika działu sprzedaży

Dowiedz się więcej
Ein Mann im Anzug steht vor einem beigen Hintergrund.

Kierownik Działu Sprzedaży

Dowiedz się więcej

Visual Merchandiser

Dowiedz się więcej

Często zadawane pytania

Czy masz dodatkowe pytania dotyczące rozpoczęcia pracy w sprzedaży lub chciałbyś dowiedzieć się więcej o dostępnych u nas możliwościach? Prosimy o kontakt z naszym zespołem.

Jakie mam możliwości dalszego rozwoju w obszarze sprzedaży?

Odkryj swój potencjał w sprzedaży dzięki naszym dostosowanym możliwościom szkoleniowym! Otwieramy przed Tobą wiele ekscytujących perspektyw, od zastępcy kierownika działu po kierownika całego działu lub kierownika jednego z naszych sklepów; zawsze ściśle dopasowanych do Twoich osobistych celów i umiejętności. Oznacza to, że możesz rozwinąć się do następnego stanowiska jako menedżer lub kontynuować szkolenie jako specjalista w swojej dziedzinie i poszerzyć fachową wiedzę. Jesteśmy po Twojej stronie, aby rozwijać Twoje talenty i oferować Ci szeroki wachlarz możliwości rozwoju w dynamicznym środowisku pracy.

Jakie kwalifikacje/zainteresowania powinienem posiadać?

Nie ma znaczenia, czy masz już doświadczenie w branży, czy dołączasz do nas jako osoba rozpoczynająca karierę: Szukamy osobowości, które chcą robić coś więcej niż tylko sprzedawać ubrania; szukamy ludzi, którzy chcą inspirować innych swoim entuzjazmem do mody i tworzyć niezapomniane doświadczenia zakupowe. Jeśli jesteś team playerem, uwielbiasz kontakt z klientami, cechuje Cię otwartość i zaangażowanie, to dobrze trafiłeś.

Czy mogę pracować w P&C w niepełnym wymiarze godzin?

Tak, zawsze chętnie witamy nowych współpracowników, którzy podzielają naszą pasję do mody, zarówno w pełnym, jak i niepełnym wymiarze godzin. Dzięki naszym elastycznym modelom czasu pracy zaspokajamy indywidualne potrzeby i wspieramy w godzeniu życia zawodowego i prywatnego. 

Jak elastycznie mogę organizować swoje godziny pracy i czy muszę pracować w każdy weekend?

Z nami masz możliwość zorganizowania godzin pracy całkowicie zgodnie ze swoimi potrzebami. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie, które idealnie pasuje do Twojego życia i elastycznie zorganizujemy Twój miesięczny plan pracy.

Czy mogę rozpocząć pracę w P&C jako osoba zmieniająca karierę?

Tak, oczywiście, że możesz rozpocząć pracę w P&C jako osoba bez wcześniejszego doświadczenia w retailu. Najważniejsza jest dla nas Twoja pasja do mody, umiejętności komunikacyjne i orientacja na obsługę klienta. Jeśli lubisz doradzać naszym klientom, lubisz pracować w zespole i masz oko do trendów, to jesteś we właściwym miejscu.

Jak przebiega proces onboardingu w dziale sprzedaży?

Proces onboardingu rozpoczyna się jeszcze przed pierwszym dniem pracy. Dbamy o to, abyś rozpoczął swoją nową rolę dobrze przygotowany. W ramach naszego szkolenia wprowadzającego przekazujemy wszystkie ważne informacje na temat naszej organizacji sprzedaży i nowej roli w naszym zespole. W oddzielnych sesjach szkoleniowych otrzymasz również ważne lekcje z zakresu obsługi klienta.

Let's create the future of retail. Together?

Znajdź pracę, która do Ciebie pasuje.