18 miesięcy, 2 etapy, 1 cel: stań się biznesmenem w naszej firmie - zostań menedżerem sklepu.
18 miesięcy, 2 etapy, 1 cel: stań się biznesmenem w naszej firmie - zostań menedżerem sklepu.
w dowolnym momencie
18 m-cy
min. 3 m-ce przed pożądaną datą rozpoczęcia
Etap 1: Pierwszych sześć miesięcy to okres intensywnego wdrażania uczestników programu w naszej centrali w Wiedniu oraz w dziale sprzedaży dwóch sklepów P&C na terenie Polski. Na tym etapie zapoznasz się z podstawami pracy w P&C – poznasz nasze sklepy, klientów, branżę oraz samą firmę. Jako przyszły członek kadry kierowniczej nie tylko zdobędziesz obszerną wiedzę na temat zarządzania personelem, ale również wiele nauczysz się o organizacji sprzedaży. Dogłębnie poznasz wszystkie szczegóły, tak aby później złożyły się one w idealną całość. Ponadto w ramach seminariów towarzyszących dowiesz się wiele na temat towaru, relacji z klientami i kolegami z pracy – a być może dowiesz się również czegoś zaskakującego o sobie samym.
Etap 2: Wreszcie naszedł moment, w którym możesz pokazać, na co naprawdę Cię stać. Po raz pierwszy podejmiesz się realizacji odpowiedzialnych zadań i samodzielnie pokierujesz działem sprzedaży: z własnym zespołem, budżetem i własną powierzchnią sprzedaży! Będziesz odpowiedzialny za układanie grafików, motywowanie pracowników oraz ciągłe monitorowanie wyników sprzedaży i obrotów. Do Twoich obowiązków należeć będzie również dobór asortymentu, ekspozycja towaru i przede wszystkim zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta! Twoim zadaniem będzie także dbałość o to, aby każda wizyta w naszym sklepie była dla naszych klientów przyjemnym doświadczeniem.
Jeśli na tym etapie sprawdzisz się w roli kierownika działu, kolejnym krokiem będzie podjęcie pracy na stanowisku menedżera sklepu.
Aplikuj online: prześlij nam swój list motywacyjny, CV oraz odpowiednie dyplomy i świadectwa.
Okres oczekiwania na odpowiedź wynosi ok. 10 dni roboczych.
Udzial w wywiadzie wideo
Rozmowa kwalifikacyjna z rekruterem
Dzień informacyjny w jednym z naszych sklepów
Rozmowa kwalifikacyjna z rekruterem i regional sales managerem
Otrzymanie propozycji umowy
Wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, czerpanie satysfakcji z zarządzania personelem, umiejętności analityczne, wysoki poziom empatii, zdolności przywódcze, orientacja na świadczenie najwyższej jakości usług oraz elastyczność.
Tak, zasadniczo program został opracowany, tak aby w ciągu 18-24 miesięcy optymalnie przygotować uczestnika do pracy na stanowisku docelowym. Jednocześnie wspólnie dopasowujemy program do jego indywidualnych potrzeb, uwzględniając przy tym dotychczasowe doświadczenie zawodowe, preferowaną ścieżkę rozwoju oraz wyniki i postępy poczynione w ramach programu. Szczególnie dotychczasowe doświadczenie w handlu oraz wiedza specjalistyczna w danej dziedzinie będą miały decydujący wpływ na indywidualny przebieg programu. Po upływie pierwszych sześciu miesięcy istnieje na przykład możliwość poszerzenia programu o wielotygodniowe ukierunkowane przygotowanie do pierwszej funkcji kierowniczej (kierowanie działem). Zarówno dla nas, jak i dla samego uczestnika priorytetem jest jak najlepsze przygotowanie go do pracy na stanowisku docelowym oraz stworzenie mu możliwości, aby z każdą nową pozycją mógł on w pełni rozwijać swój potencjał.
W ramach programu Store Management Programme pobyt za granicą nie jest przewidziany. Jednak po ukończeniu programu drzwi do kariery w P&C stoją dla Ciebie otworem we wszystkich naszych sklepach. Jedynym warunkiem jest znajomość języka danego kraju. Jeśli planujesz wzbogacić swoją ścieżkę zawodową o pobyt za granicą, możesz liczyć na nasze wsparcie w postaci kursów językowych i treningów międzykulturowych.
Zasadniczo od kandydatów oczekujemy wysokiego stopnia elastyczności, również w odniesieniu do lokalizacji. Niestety nie możemy zagwarantować, iż będziesz miał wpływ na jej wybór. Postaramy się jednak uwzględnić Twoje preferencje.
Są one ponadprzeciętnie wysokie! Stanowiska menedżerów sklepów obsadzane są w zależności od zapotrzebowania. Po ukończeniu programu największe szanse na zatrudnienie i rozpoczęcie kariery na tym stanowisku mają osoby osiągające najlepsze wyniki.
Nieważne, czy stoisz u progu kariery czy jesteś przyszłym ekspertem: Jeżeli chcesz pracować w branży mody, to dobrze trafiłeś. W Peek & Cloppenburg jako międzynarodowej firmie odzieżowej znajdziesz liczne oferty pracy, które stanowią doskonałą okazję do rozpoczęcia kariery w branży mody. Nasz Store Manager Program ma na celu zapewnienie możliwości dogłębnego zapoznania się ze specyfiką świata mody.
Store Manager Program to program, który procentuje! Dzięki programowi Store Manager Program Twoja kariera w zarządzaniu modą nabierze tempa, a Ty rozpoczniesz pracę w P&C bezpośrednio na stanowisku menedżera sklepu. Przejrzysta struktura programu, pewne stanowisko docelowe oraz indywidualne podejście do uczestników programu sprawią, że Twojej karierze w branży mody nic już nie stanie na przeszkodzie.
My w Peek & Cloppenburg wiemy, że najważniejszym ogniwem w naszej firmie są ludzie. To ich pomysły i zaangażowanie są kluczem do naszego sukcesu. Dlatego oferujemy Store Manager Program, który co roku jest szansą na rozpoczęcie kariery dla trzech talentów z Polski i dwóch talentów z Rumunii.
W ciągu 18-24 miesięcy nauczysz się wszystkiego, co konieczne, aby pracować w dziale sprzedaży. Program ten to znakomita okazja, aby zapoznać się z najważniejszymi obszarami działalności naszej firmy, wcześnie podejmować odpowiedzialność oraz wykorzystać w praktyce swoją wiedzę fachową. Dodatkowo oferujemy bogaty program ramowy obejmujący ciekawe seminaria, świetne kursy dokształcające, możliwość wymiany doświadczeń z innymi menedżerami sklepów oraz nawiązania kontaktów z osobami związanymi ze światem mody.